Dr. Robert Cialdini – een gerenommeerd schrijver en psycholoog uit de Verenigde Staten die zijn sporen in de wereld van marketing niet alleen heeft verdiend, maar de standaard heeft gezet voor de benadering van het overtuigen van prospects, klanten en mensen in het algemeen. Zijn boek, de 6 principes van beïnvloeding, is standaardkost in marketingopleidingen en wordt niet alleen gebruikt in marketing en reclame. Zelfs in de politiek vind je zijn invloeden. Veel gebruikt in marketing maar ook fantastisch in te zetten in jouw salesstrategie.
Graag neem ik je mee in enkele praktische voorbeelden waaruit je hopelijk veel inspiratie haalt!
Uiteraard zijn er nog veel meer voorbeelden voor deze principes en voor de principes van Schaarste en Sympathie.
De principes van Cialdini is een standaard onderdeel in onze basistraining salesvaardigheden en kan jouw team écht aan het denken zetten om deze op de juiste manier in te zetten.
Kijk eens op www.commercial-talents.nl voor de ontwikkeltrajecten die wij aanbieden. Onze expertise inzetten voor jouw effectiviteit, de ontwikkeling van jouw salesteam én het binden van de mensen in je organisatie. Win-win!
Voor meer inspirerende tips, inzichten en praktisch toepasbare zaken kun je hier je e-mailadres achterlaten.